
Pittige marketingmake-over: Mayur Kitchen
Voor Mayur Kitchen Zwolle mogen wij de marketi verzorgen van A tot Z.
“Het begon met een wild idee van een aantal creatieve jongens uit ons netwerk, maar inmiddels zijn we meer dan tevreden over de resultaten en besteden we al onze moeilijk in te vullen vacatures uit aan LevelUpClub.nl. En ja, het werkt echt. Wij spreken de vacature door, bepalen samen het plan en het budget en de Level Up Club gaat aan het werk. Tijdens de besproken periode worden we wekelijks op de hoogte gehouden van de voortgang en krijgen we inzicht in de statistieken van de campagnes. Vervolgens krijgen we de kandidaten al voorgesorteerd aangeboden, zodat wij meteen onze pijlen kunnen richten op de meest gemotiveerde en passende kandidaten.” aldus Hardy Keemink van Bakker Groep Coevorden.
Het project W&S2.0 is een initiatief van samenwerkende ondernemers in de Level Up Club. Door krachten te bundelen en kennis te delen zijn ze in staat om bijzondere oplossingen te bedenken voor veel voorkomende zakelijke problemen. Zo is het personeelstekort voor veel bedrijven een groot issue. Het staat groei in de weg en soms zijn de fundamenten van de dienstverlening niet meer te waarborgen.
De Level Up Club is samen met Deer Peter aan de slag gegaan met dit probleem. Na een aantal brainstormsessies en pilotprojecten is W&S2.0 inmiddels succesvol ingezet bij meerdere bedrijven. W&S2.0 levert – zonder extreem hoge wervingskosten – de juiste kandidaten voor de juiste vacature.
Benieuwd hoe we jouw vacature(s) wel kunnen invullen? Neem contact op.
Deer Peter, samen op jacht
Voor Mayur Kitchen Zwolle mogen wij de marketi verzorgen van A tot Z.
Met onze Werving & Selectie 2.0-campagne is het binnen twee weken gelukt om voor ITG meer dan 500+ aanmeldingen (leads) te genereren.
Altijd al willen weten wie je website bezoekt? Dat kan met Leadinfo! Next level retargeting met Deer Peter.