
Pittige marketingmake-over: Mayur Kitchen
Voor Mayur Kitchen Zwolle mogen wij de marketi verzorgen van A tot Z.
Wij, als marketingbureau, volgen het concept van “Sterling Cooper Draper Pryce” uit de Netflix serie Mad Men en vieren onze succesvolle projecten op een unieke manier: onder het genot van een glas Canadian Club whiskey met de klant. Dit creëert een informele sfeer waarin we openhartig praten over de projecten en resultaten, en waarin nieuwe ideeën ontstaan voor toekomstige projecten. Het delen van een glas whiskey symboliseert het sluiten van een deal, het creëren van een band met de klant en het vieren van een gedeeld succes. Dit is een belangrijk onderdeel van onze bedrijfscultuur en leidt tot nog betere resultaten in de toekomst. Bij ons wordt het vieren van een succesvol project ook wel een ‘whiskey celebration’ genoemd. Want zoals we altijd zeggen: “Als het niet op de kaart staat, dan staat het op de fles!”
Canadian Club is een uitstekende whiskey omdat het gedistilleerd wordt van de beste granen en gerijpt wordt in eiken vaten. Dit geeft de whiskey een delicate smaak met tonen van vanille, karamel en eikenhout. Het is een milde en toegankelijke whiskey, wat het perfect maakt voor een viering met de klant. Bovendien is Canadian Club al meer dan 150 jaar een van de meest populaire en erkende merken in de wereld, met een rijke historie en traditie die perfect aansluit bij onze manier van vieren van succesvolle projecten. Deer Peter, samen op jacht.
Deer Peter, samen op jacht
Voor Mayur Kitchen Zwolle mogen wij de marketi verzorgen van A tot Z.
Met onze Werving & Selectie 2.0-campagne is het binnen twee weken gelukt om voor ITG meer dan 500+ aanmeldingen (leads) te genereren.
Altijd al willen weten wie je website bezoekt? Dat kan met Leadinfo! Next level retargeting met Deer Peter.