Al van jongs af aan hebben Thijs en Floris webshops gerund. Thijs begon op zijn 17e met Thyzr-merch.com, een fanshop voor zijn DJ-alias ‘Thyzr’. Na nachtenlang hard werken volgden drie bestellingen. Nog geen jaar later (in maart 2020) kwam de lockdown, en na een nacht werk ontstond MondkapjesNederland.nl. Via deze webshop werden duizenden mondkapjes verkocht. Dit was voor ons het teken om serieus te ondernemen in de e-commerce, specifiek met webshops in de detailhandel.
Floris
Floris begon later, ook op zijn 17e, als ondernemer en speelde in op de nichemarkt van fuiken; een markt die bij velen onbekend is. Zijn ondernemerschap kwam niet uit het niets. Nadat hij de tuin van zijn ouders volledig had omgespit om een vijver van 20 m³ aan te leggen, begon hij handel te drijven in Japanse koi-karpers. Maar hoe vang je deze vissen voor klanten?
Anno 2025 is Topfuiken.nl uitgegroeid tot de grootste speler van Nederland. Dat is iets om trots op te zijn.
Thijs & Floris bundelen hun krachten
Thijs als marketeer en Floris als webshopbouwer: een gouden combinatie. In 2025 hebben ze besloten hun expertise te bundelen in Deer E-Commerce B.V. met als missie om de winkelstraat in Nederland te helpen met het opzetten van webshops. Binnen enkele weken kan Deer E-Commerce een webshop online zetten, inclusief een bedrijfsvideo en productcatalogus. Deze bewezen strategie heeft onder andere De Kebof, Topfuiken.nl en MondkapjesNederland.nl geholpen om te groeien met aantoonbare omzetresultaten.
Tot 2026 zijn er nog 15 plekken beschikbaar voor bedrijven die online willen gaan.